.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خودروهای تشریفاتی در مازندران

خودروهای تشریفاتی و سفارشی خانواده سمند در سومین پایگاه ایران خودرو در مازندران تولید می شود.

جواد نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ، روز دوشنبه در جریان افتتاح کارخانه ایران خودرو بابل با بیان این که این کارخانه گنجایش تولید 15 هزار دستگاه انواع خودروهای تشریفاتی خانواده سمند و سفارشی در سال را دارد گفت که این کارخانه توان تولید 5/2 دستگاه خودرو در ساعت را دارد که این میزان نیز قابل افزایش است.

کارخانه ايران خودرو مازندران به مساحت 30 هکتار در شهرک صنعتي بند پي شرقي واقع در کيلومتر 24 جنوبي شهرستان بابل احداث شده است.

به گزارش ایکوپرس، نجم الدین با اشاره به این که پروژه فوق در سال 85 و در جریان دور نخست سفر دولت به این استان و در راستای تمرکز زدایی کلید خورده است افزود: «کلنگ این کارخانه از سال 86 به زمین خورد و در آبان ماه سال 88 به صورت رسمی کار ساخت این کارخانه اجرایی شد».

مدیرعامل گروه ایران خودرو گفت: « این پروژه طی مدت پنج ماه به سرانجام رسید که این کار یک رکورد محسوب می شود».

نجم الدین میزان سرمایه گذاری این پروژه را 15 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت که 5 میلیارد تومان از این میزان توسط ایران خودرو و ما بقی توسط بانک صنعت و معدن تامین شده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه طراحی خطوط تولید این کارخانه به صورت کاملا بومی و توسط شرکت تام ایران خودرو انجام شده است اظهار داشت که خطوط تولید این شرکت از لحاظ کیفی با خودروسازان روز دنیا برابری می کند.

به گفته ی نجم الدین، این سایت برای اشتغال حدود 300 نفر به صورت مستقیم و بالغ بر 3 هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی فراهم می کند.

وی تصریح کرد: «کلیه سرمایه گذاران این استان می توانند برای تولید مجموعه و قطعات خودرو با این شرکت همکاری کنند».

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو خاطرنشان ساخت: «برای توسعه و فعال سازی بهتر این مجموعه نیاز به سرمایه ای حدود 10 میلیارد تومان است که انتظار می رود استاندار مازندران در این زمینه همکاری بیشتری به عمل آورد».

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از مهمترین مشکلات اجرایی این کارخانه را عدم پرداخت به موقع وام، بروکراسی اداری و آماده نبودن زیرساخت های صنعتی عنوان کرد و افزود:« از استاندار مازندران انتظار داریم برای توسعه این پروژه دسترسی مناسب به جاده ها و خطوط ریلی که از جمله مهمترین پروژه های ملی و استانی به شمار می رود را فراهم کند».

نجم الدین به مهم ترین برنامه های ایران خودرو در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: «طرح های بزرگی برای حضور در بازارهای بین المللی داریم که از جمله آن افتتاح فاز دوم پایگاه تولید ایران خودرو در سنگال است که با بهره برداری از این سایت نیاز بازارهای کشور های آفریقایی را تامین می کند».

وی با اشاره به هدفمند کردن یارانه ها گفت: «با تولید موتور های کم مصرف و دوگانه سوز متوسط مصرف خودروهای تولیدی ایران خودرو از 9 به حدود 6 لیتر کاهش می یابد».


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علي 30 شهريور 1389
تمام طرح هاي مازندران در شرق مازندران افتتاح شد و من به عنوان يك رامسري مقيم مركز از بي عدالتي بسيار نگران هستم و حيفم ميايد چرا جز مازندران هستيم اگر چه شما اين مطلب مرا چاپ نمي كنيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.